Förkyld och förbannad

Redan innan jag åkte iväg på kryssningen var jag snorig och hade ont i halsen. Men igår vart allt värre eftersom jag var ut och gick i förrgår och inte bara vilade mig som jag borde, men det tog jag igen igår och sov som bara den. Idag är jag inte helt frisk men måttligt bättre och att hungern kommer tillbaka är ett gott tecken =) Jag längtar så tills jag blir helt frisk, förhoppningsvis på Måndag för då ska jag ta itu med träningen igen. Det blir 1h á la 10 000 steg / promenad sex dagar i veckan, sen ska jag också simma en dag och gymma en dag i veckan, dessutom måste jag ha en vilodag då jag inte ska träna någonting. Mitt mål är att gå ner 8kg till nästa kryssning den 10 December, då är det MONDAYBAR LUCIA CRUISE 2009 - Det ser jag verkligen fram emot!

Jag är fortfarande irriterad på en utav dem jag åkte med sist. Hur kan hon ha mage att säga vissa saker om mig och dömma mig när jag aldrig ens har öppnat mig på det sättet för henne? Hon sa att jag skulle vara på "ett visst sätt" för annars kommer Jyrki att lämna mig, men det var ingen annan som tyckte att jag betedde mig dåligt på något sätt! Hon sa att hon jämförde oss med hennes och hennes ex, ex, ex H och det kan jag ju lungt säga att vi är inte ett dugg lika, från min och Jyrkis synvinkel. Dessutom ska fan inte hon säga så mycket om hur man beteer sig i ett förhållande när hon själv har det stadigt men "flirtar" runt med alla andra på båten ( ja, dem flesta kan intyga ) Dessutom så tog det slut mellan hon och hennes ex H för att hon inte ville ha honom något mer, hon hittade en annan kille att strula med sen gjorde dom slut!

En annan sak jag blir irriterad på såhär i efterhand är när jag visade upp min "scrap byrå" det är en liten byrå från IKEA som man lägger i sina scrap prylar för att hålla koll på dem. Hennes kommentar var "Man ska ju göra något utav scrap sakerna också inte bara spara dom" Det är nästan komiskt, för om hon hade vetat någonting om scrapp så hade hon fattat att saker kommer i stor pack, behöver jag två blommor till en LO så lägger jag ner resten i byrån till nästa gång jag behöver sådana blommor så inte alla layouter ser likadana ut. Nä, jag är så grymt irriterad nu men jag orkar fan inte diskutera när jag är sjuk - men jag blir bara mer och mer förbannad så jag måste få ur mig det på något sätt! Jag trodde hon var en bättre kompis än så, och jag hoppas jag har rätt!

Andras åsikter:
Postat av: Linda
Men gumman... Det låter inget vidare det där juh, vem är det som är så ond på dig??? Du vet vart jag finns om du vill prata... Ta hand om dig sessan så hoppas jag att vi höres snart... Bamsekramar från mig.
2009-09-03 @ 16:21:03
URL: http://lillasnuttiz.blogg.se/

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback