Make love not war!

Äntligen har jag kunnat prata ut med min väninna som jag var så irriterad på efter båt resan. Alltihopa har varit ett stort missförstånd, som det oftast alltid är. Vi har ju uppenbarligen missuppfattat varandra och det är bra att man kan prata ut med varandra då så man förstår vad det är som blivit fel på vägen, men oftast så gör man inte det utan bygger bara upp en större och större irritation för varandra tills man tillslut inte tål att se varandra. Det värsta var nog att jag blev så paff vid det tillfället, för den personen som jag upplevde att hon var på båten var inte samma person som den personen jag hade lärt känna förut och därför kändes det som jag hade blivit typ .. lurad! Men nu har vi iallafall rett ut alla frågetecken som jag hade och det tycker jag är det allra viktigaste, för oftast så handlar ju allt bara om simpla missförstånd och det vet man ju egentligen innerst inne. Dessutom så ska man vara rädd om dem bra vänner man har, för goda vänner växer inte på träd och då är det dumt att hänga upp sig på småsaker! Jag har lärt mig av mina misstag "from the past" och sedan en tid tillbaka har jag kunnat ursilja mina riktiga vänner från min bekantskapskrets vilket är jätteviktigt att göra för alla! Man kan inte må bra själv om man inte har riktiga vänner att luta sig tillbaka till oavsett hur stark man än är. Dessutom blir man som man umgås va?!


Andras åsikter:
Postat av: Emelie
Tack detsamma kusinen :)
2009-09-12 @ 11:27:24
URL: http://blodpannkakorochplaneter.blogg.se/

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback