Drama i Hytt 2903 på Mondaybar Cruise

Vilken häftig kryssning med Mondaybar det har varit. Men till nästa gång ska jag klä ut mej och/eller köpa snygga trancekläder, sen ska jag nog vara nykter och se hela resan som ett grymt träningspass. Människorna ombord var jätte trevliga och det var ingen som bråkade eller var otrevlig utan alla var som "en i gänget" vilket jag gillade, men tyvärr så kom vi osams i vår grupp istället. Jag och Yvonne tycker att man inte alltid ska göra som alla andra hela tiden utan tänka lite själv också och sedan måste man inte alltid vara så jävla "vuxen" hela tiden medans en annan i gruppen tyckte att man ska vara precis som alla andra och helst inte sticka ut alls och bete sig efter åldern. Själv anser jag att isåfall är man på helt fel kryssning om man resonerar på det viset, eftersom alla tjejer gick i minimala kläder eller underkläder och många gick utklädd som apor, kaniner, transor och så vidare i blandade åldrar. Dessutom så såg vi ganska tydligt att en utav "oss" vände kappan efter vinden, vilket jag inte gillar. Jag har haft sådana vänner förr och det slutar med att dem snackar skit om en bakom ryggen och att vi blir osams och sedan aldrig ses mer. Alla har en egen åsikt och man ska inte behöva fråga andra om den bara för att försöka hitta gemensamma faktorer med nyfunna vänner, genom att försöka efterlikna dem och deras beteenden. Men allt som allt så var Mondaybar trancekryssning till Riga den 28-30 Augusti 2009 helt underbar och vi ses igen till Lucia i December, det kan ni ge er fan på! Då har Marita bokat dubbelt så många platser, alltså 16 platser så om någon känner sig sugen att följa med så är det bara att säga till *host* Anna *host* =)

Andras åsikter:
Postat av: anonym
Hej



Jag hoppas du inte uppfattade att det var jagsom uppfattade att jag vände kappan efter vinden för jag har aldrig sagtatt man ska bete sig mer vuxet.

Vem är egentligen vuxen? man behöver att få sjunka ner på en lägre, barnsligare nivå ibland för att leva upp som vuxen.



Jag hade jättekul hur som helst men önskade jag fick mer tid med dig och von.

Var mest ensam eller marita.

Grabbarna me iof.. men klarade inte eller orkade va med dem nå längre tider eftersom dem bara pratade utseende på brudarna...

Har d lite jobbigt efter det.



Hur som helst..

Saknar dig och ser framemot en filmvisning när vi kommer hem igen.



Känner du dig missnöjd eller att jag sagt nåt klumpigt någon gång som sårar dig.. så säg till så reder vi ut det, missuppfattningar sker.



kram kram
2009-09-06 @ 23:53:51
URL: http://anonym81.bloggagratis.se
Postat av: Malin
Hej! Hamnade på din blogg av en slump när jag sökte lite på Google :) Ska du fortfarande med på Luciakryssningen nu i vinter. Det ska jag och en kompis till. Är hur taggade som helst!
2009-12-04 @ 14:00:22
URL: http://onlymaliin.blogg.se/

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback