Upptäck: Marika Carlsson

Jag är en utan dem som precis upptäckt tjusningen med en "halv ny" svensk, kvinnlig komiker ( Varför finns det mest män i den branchen föressten? Fram med kvinnorna! ) och hon fick mig att skratta från hjärtat. Varför har inte Marika Carlsson slagit igenom tidigare för? Jo, visst hon har ju fått utmärkelsen "årets kvinnliga komiker" 2006 men jag tycker fler borde veta om henne och höra hennes stand up, hon är grym! Därför startade jag en FaceBook grupp, som en hyllning åt Marika och som en fan klubb för oss som gillar hennes humor. Bli medlem här! För er som inte har hört Marika ännu så kommer jag lägga upp ett klipp lite senare från hennes framträdande i samband med Johan Glans filminspelning för hans DVD "World tour of Skåne" från 2008 då Marika är en utav uppvärmarna där. En grymt begåvad tjej med humorn nära tillhands, en tjej som skämtar om det vi alla egentligen tänker på - så ge henne en chans att visa framfötterna! Men ni kan ju alltid börja med ett steg i taget och bli medlem i min grupp på FaceBook, det är ju helt GRATIS.



Andras åsikter:

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback