MondayBar SummerCruise 2010

..eller kanske det heter "Black & White" nu? Hur som helst så är hytten bokad nu. Gillar man att festa så ska man absolut testa att åka på en Mondaybar kryssning. Jag är ju inget "stort fan" av alla dessa DJ's precis, musiken går ju ann men för mig så låter det mesta likadant. Ärligt talat så åker jag faktiskt mest med för den häftiga party stämningen- och alla roliga människors skull! Det här blir vår tredje resa med Mondaybar och förhoppningsvis den bästa resan också, eftersom nu kommer man ha möjlighet att dansa på däck och så är vi förberedd på VART i Riga där man kan hitta billig sprit för att fylla baren med. Dessutom så är det försommar och folk är glada och trevliga och har precis kommit ur vinterdepressionen. Gud vad jag ser fram emot den här kryssningen! Vi ses i baren..


Andras åsikter:
Postat av: Crixan
Hoppas ni får det jätte trevligt :)
2010-04-26 @ 09:01:22

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback