Önskelista

Man önskar sig mycket i livet och hoppas att man ska få dem gratis, utan att själv behöva arbeta för dem. Men egentligen så är det upp till var och en att uppfylla sina egna önskningar! Här ser ni mina önskningar som jag ska förverkliga en vacker dag.

1. Jag vill ha barn, gärna 2 st och max 3 st samt helst en av varje kön. Vi får se när den drömmen blir sann men barn är välkomna när som helst!


2. En dag ska jag nå min målvikt och återigen bli normalviktig, jag måste bara övervinna min "ätstörning" först. Jag vet fortfarande inte vad som är orsaken till att jag låtit mig bli överviktig.


3. Jag vill och kommer att utbilda mig till Socionom en vacker dag men när det blir vet jag inte! Jag tycker att det känns så rätt och inget kan ändra det.


4. Efter att jag har utbildat mig till Socionom så vill jag arbeta på BUP där jag får hjälpa barn och unga som mår dåligt, det är något jag brinner för pga. egna erfarenheter!


5. När jag har fått en stabil inkomst så kommer vi ha råd att köpa eller bygga vårat drömhus! Vi tänker aldrig flytta in i ett andra hands val, ska det va så ska det va.


6. Senare i livet kommer jag att vela gifta mig med Jyrki på mitt egna lite annorlunda sätt. Men det är inte i högsta prioritet just nu, det finns andra viktigare saker att lägga pengarna på.

 

7. Något som jag önskat mig sedan jag var barn var att ha en egen husbil som man kan semestra både i Sverige och utomlands i. En sommarstuga utomlands har vi också spekulerat i, men det är ju roligare på hjul!


Andras åsikter:
Postat av: Emelie
Fina önskningar. Lycka till! :-)
2010-04-11 @ 18:44:22
URL: http://tampio.se/blogg
Postat av: . Pjumas . ♥
Bröllop på eget annorlunda sätt låter intressant :D

På vilket sätt annorlunda om man får fråga? :)
2010-04-11 @ 19:42:19
URL: http://pjumas.blogg.se/
Postat av: Freedomtravel
Håller med! Många önskningar i livet går att uppfylla om man jobbar för dem. Kanske inte alltid, men väldigt många gånger!

Och så måste jag ju hålla med om att det är härligt med sommarstuga på hjul! Kika gärna förbi vår husbilsblogg ;)
2010-04-12 @ 11:15:09
URL: http://www.freedomtravel.se

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback