Vakna med the Voice

Jag kikade på Vakna med the Voice imorse och dem pratade idag om "säljarens knep och fula trix" för att sälja mer. Deras praktikant Martin som en gång varit försäljare i en mediabutik varnade oss för olika fällor, och det visade sig att Jakob hade åkt dit några gånger. Han hade bl.a spanat in en billigare videokamera som han hade velat köpa, men blev sedan övertalad av säljaren att köpa en mycket, mycket dyrare kamera som han inte ens packat upp än. Han hade tydligen också blivit övertalad att köpa ett väldigt, väldigt dyrt ljudsystem som han inte heller ännu packat upp och att han inte packat upp dem än tyder ju på att han egentligen inte hade behövt dem - ännu iallafall! Alltså har han lagt ut en massa, massa pengar på en massa onödig skit. Jag tycker iallafall att det är jätte korkat!


 

 

Då ringer en 12 årig grabb som heter Johan in och berättar om sin erfarenhet av "säljarens fula knep" och dessutom så roastar han Jakob som bara står där som ett fån, hahahaha. Jag höll på att garva ihjäl mig, så jävla klockrent Johan! Var det någon som var stand-uppare i morse så var det garanterat Johan och inte Jakob. Lyssna på det klippet här!

Andras åsikter:

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback