Best of Friendz

Till ALLA mina vänner därute..

BRA vänner är som diamanter, betydelsefulla, ovärdeliga och sällsynta
DÅLIGA vänner är som stenar, obetydliga, ersättningsbara och vardagliga
...
Jag har tur som har så fina vänner och bekanta runtomkring mig. Människor som gör mitt liv värdefullt! Jag tycker att ALLA ska ha lika bra vänner som jag har, har man inte det så skall man byta vänner. Vänner ska man må bra utav, berätta saker för, växa som människa med. Man ska inte vara rädd för dem, att dem ska säga något bakom ens rygg eller att dem en dag ska lämna dig. Riktiga vänner växer inte på träd så vårda dem ömt! Det bästa tipset för att hitta en bra vän är att bli en själv, du skall behandla andra som du själv vill bli behandlad som Jesus en gång sa.

Andras åsikter:
Postat av: pubes
sv: i know, ett stort HAH i allas face! ;)
2010-08-15 @ 12:38:08
URL: http://pubes.blogg.se/

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback