Grattis Josephine 25år!

Den 18 Juli fyllde min väninna Josephine 25år. Jag har inte hunnit gratulera henne ordentligt fören idag och då fick hon sin födelsedagspresent. Jag tycker man ska fira ordentligt när man fyller 25år så därför ville jag också ge henne en personlig present så jag funderade länge. Men tillslut kom jag på att hon nämt att hon gillade att lägga pussel vid något tillfälle och jag minns att jag tyckte det var sådan kontrast med hennes övriga personlighet. Därför bestämde jag mig att beställa ett fotopussel från Photobox.se med en bild på familjen tillsammans. Jag använde mig då utav ett foto som min sambo Jyrki tog efter Octavias dop den 10 Juli, som jag tyckte blev riktigt bra. Tyvärr fick jag vänta ganska länge på leveransen, men utöver det så är jag nöjd. Såhär blev resultatet.

Pusslet i sin helhet med 108 bitar

 

Närbild på pusslet

 

Tyvärr så följde det inte med någon ask som jag desvärre trodde. Så när pusslet äntligen kom så fick jag panik scrappa ihop en egen ask. Men det gör ju också presenten ännu mer personlig och jag vart faktiskt rigtigt nöjd även om jag fick scrappa ihop den i sista minuten.

 

Framsidan på pusselasken

 

Närbild på det nedre vänstra hörnet

 

Närbild på det övre vänstra hörnet

 

Närbild på det nedre högra hörnet

 

Snett framifrån

 

Närbild på nyckeln som hänger vi kanten

 

Snett från höger

 

Snett från vänster

 

Snett bakifrån med markering av hur många bitar det är


Andras åsikter:

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback