Kiruna, Magins stad

Jag minns så väl den gången vi åkte mot Kiruna sist, vinter 2009. Vi åkte den där mindre vägen, efter den sista avfarten mot Kiruna. Det var skymning, midnattssolen lös i horisonten, himlen var färgad rosa och snön glimmade. Jag kan inte beskriva hur vackert det var, det bara MÅSTE upplevas! I Kiruna får jag en "magisk" känsla, allt är bara så fantastiskt där. Det är verkligen en magisk stad! Visst är det litet, men jag kräver inte mer. Det som finns är det jag behöver. Jag och sambon funderar nu på att fira Nyår 2010 däruppe tillsammans och jag hoppas att vi kan genomföra det också. Jag tänkte dela med mig utav en bild av Kiruna Kyrka by Night at Wintertime så ni kan förnimma den känslan jag får varje gång jag kommer dit upp. Kiruna i mitt hjärta ♥ Alltid lika vackert på vintern!


Andras åsikter:

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback