Tjuvtittat

Har ni råkat på en sida någongång som heter Tjuvlyssnat? Det är en blogg som lägger upp roliga, verkliga  men kortare konversationer som folk runtomkring har hört i Sverige. Jag kan verkligen rekomendera den sidan för det brukar finnas något för allas smaker. Men dem har också kompletterat deras blogg med en anna humorblogg som heter Tjuvtittat där man skickar in bilder på roliga, annorlunda blickfång som dem här nedan.

Bil med önsketänkande?


Bläbär - smaken man aldrig glömmer

 

Våldet sover aldrig

 

ICA testar en ny variant av delikatesser

 

Ibland är livet som på film

 

ICA sysslar med någon slags traffiking


Andras åsikter:
Postat av: Moa
Hejsan! Det är såhär, att jag behöver din hjälp!

Jag är med i en fototävling, och försöker ragga röster.

Så, nu räknar jag med dig! Som tack för detta, så länkar jag dig på min blogg!



Du får fler besökare. Jag får röster. Alla vinner på detta?

Ursäkta för detta om du inte är intresserad, men.



Gå in på min blogg för att läsa mer! Supertack! :)

( Förlåt om jag skickat detta förut, men det är för att man kan rösta flera gånger! )
2010-08-14 @ 15:29:05
URL: http://moathemoses.blogg.se/
Postat av: ANI
hha sköna bilder :)
2010-08-17 @ 10:53:03
URL: http://aniishh.blogg.se/

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback