Dag 8 – Detta ångrar jag

För några år sedan skulle jag ångra mycket. Men allt som jag varit med om har ändå gjort den jag är idag. Självklart ångrar jag att jag skadat människor psykiskt i min omgivning påvägen dit, men åandra sidan förstod jag inte bättre själv då heller. Därför är det viktigt att man stanna upp då och då för att analysera sig själv och drar lärdom av sitt förflutna, för ingen kan gå igenom livet perfekt och totalt felfri/fläckfri. Jag tänkte avsluta med ett par tänkvärda och passande ord som jag funnit på internet och sparat.

Den du är idag,
beror inte på den du är just nu.

Det är ett resultat av vem du har varit.
Det är ett resultat av tankar,
känslor och beteende i det förflutna.

Andras åsikter:

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback