Ett par betyg står nu fast!

Tjooohoooo. Jag kan inte beskriva hur LYCKLIG, GLAD och SPRALLIG jag känner mig. Jag vill bara skrika och hoppa och skutta runt som en dåre. Det här bevisar verkligen att det jag gått igenom har fört något gott med sig, kunskap och erfarenhet! Idag fick jag nämligen veta att jag har fått betyget MVG på Psykologin. Dessutom så har jag ju vetat sedan länge att jag även har fått betyget MVG i Människan socialt & Kulturellt. Jag blir såååå himla glad även om det känns lite tråkigt för nu så är också skolan slut. Under den här veckan avslutas dem flesta lektioner, förutom Matte B som jag endast har kvar att göra nationella på den 14'e December. Nej, nu ska jag använda energin på att skriva lite på min fördjupningsuppgift i svenskan och ikväll ska jag pyssla med min tidning. Så kommer resten av veckan att se ut, men det gör ingenting för det här är ju dem två absolut sista uppgifterna. Sedan har jag massor av tid att städa hemma, pynta, hitta på roliga saker och framförallt träffa Yvonne, Sara och Jossan som jag saknar sååå himla mycket


Andras åsikter:
Postat av: Emelie
Grattis!! Vad roligt! :)
2010-12-13 @ 10:31:32
URL: http://ljusastunder.blogg.se/

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback