Jag under 30 dagar!

Det bästa med att ha en personligblogg, förutom att få skriva som jag tycker väldigt mycket om, är att ALLT handlar om mig i den bredd jag själv bestämmer =) Jag kan dela med mig av mina åsikter, mina tankar, mina drömmar, mina resonemang och hela mitt liv om jag så vill. Det låter kanske lite egocentrisk, men vadå? Vad är det för fel att bejaka sig själv egentligen? Jag som har haft så himla dåligt självförtroende vet att det är VIKTIGT att vara lite egoistisk ibland, men det får såklart ( som med allt annat också ) inte gå till överdrift. Man måste ju kunna älska andra lika mycket som man tillåter sig att älska sig själv! Men bara för det så ska man inte glömma bort att berätta för andra att man är bra också!

Från det ena till det andra så har jag varit dålig att blogga den senaste tiden pga allt skolarbete som har uppehållit mig. Bilder till inläggen har helt fått falla bort sedan en tid tillbaka, lite tråkigt men jag har som sagt inte hunnit med det heller. Jag hittade en lista på Cleo Zatch Blogg som jag tyckte var en smart idé för att komma igång med bloggandet igen. Man skall beskriva en ny punkt varje dag ifrån sitt eget pespektiv, så listan kommer bara handla om mig - igen! Men det blir säkert roligt, testa ni också. Listan ser ut såhär:

Dag 1 - Presentation av mig själv.
Dag 2 – Min första kärlek.
Dag 3 – Mina syskon.
Dag 4 – Det här åt jag idag.
Dag 5 – Min kärlek.
Dag 6 – Min dag.
Dag 7 – Mina bästa vänner.
Dag 8 – Detta ångrar jag.
Dag 9 – En perfekt helg för mig.
Dag 10 – Det här hade jag på mig idag.
Dag 11 – Mitt arbete.
Dag 12 – Min första kyss.
Dag 13 – Den frisyr jag trivs bäst i.
Dag 14 – Vad hade jag på mig idag.
Dag 15 – Mina drömmar.
Dag 16 – Fula ovanor.
Dag 17 – Min favoritresa.
Dag 18 – Mitt favoritminne.
Dag 19 – Något/någon jag saknar.
Dag 20 – Den här dagen för precis ett år sedan.
Dag 21 – Min önskelista.
Dag 22 – Det här upprör mig.
Dag 23 – Något jag önskar att jag gjorde mer.
Dag 24 – Det här får mig att gråta.
Dag 25 – Min skoltid.
Dag 26 – Mina rädslor.
Dag 27 – Min favoritplats.
Dag 28 – Mina favoritskor.
Dag 29 – Mina ambitioner.
Dag 30 – Mina drömmar för framtiden.

Jag tänkte börja imorgon, precis som Cleo Zatch, så spana även in hennes blogg och se vad hon svarar.

Andras åsikter:

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback