Kiruna om 5 Dagar!

Snart är det dags för vår avresa mot Kiruna. Jag, Jyrki och Yvonne skall åka upp den 2'a Januari och kommer tillbaka den 9'e Januari tillsammans med min lillasyster Liza som åkte upp till sin pappa med tåg i natt. Då skall vi strosa runt i lilla Kiruna, gå på det kända Ishotellet, gå i den kända gruvan, förhoppningsvis åka skoter och såklart hälsa på min underbara släkt! Jag saknar verkligen Kiruna, magins stad! Påvägen upp eller ner tänkte vi kanske hälsa på min kära kusin Emelie i Boden om hon är tillgänglig, vi har inte setts på över 10år. Jag funderade även på att hälsa på min moster med familj i Luleå, men jag vet inte om jag är redo att träffa dem just nu. Jag känner mig både lite skör, sårad och sviken så det bästa kanske är att låta det vara tills vi har pratat ut på telefon eller så. Hur som helst kommer resan bli jätte rolig och jag ser verkligen fram emot att få träffa min yngsta kusin Tilda, där vi skall bo. Jag har köpt några julklappar till henne som hon skall få utav oss när vi kommer upp. Det är en personlig sagobok som handlar om henne och hennes två vänner, samt en CD skiva där dem sjunger om henne från Sagolandet. Jag tänkte även köpa någon liten nalle eller så som hon kan få leka med! Jag kan inte låta bli att skämma bort dessa små liv, mest med tanke på att man själv aldrig kanske kommer kunna få barn.

 


Andras åsikter:

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback