SLUTBETYG

Idag fick jag mitt efterlängtade slutbetyg. Detta har jag kämpat med till och från i 10år nu - och idag kom det ÄNTLIGEN med posten. Kan ni förstå min lycka? För er som är nyfikna på mitt slutbetyg, vad jag har läst och vilka betyg jag har fått så kan ni se det här *stolt* Men kom ihåg att om jag INTE hade sökt samtalsterapi så hade inte mina betyg sett ut som dem gör idag, men tack vare att jag gick och sökte hjälp så kunde jag gå vidare i livet. Så om ni känner att ni behöver hjälp, stöd eller utvecklas - vänta inte, sök hjälp! Psykologer och kuratorer finns där för att hjälpa er att hjälpa er själva, det är jag ett levande bevis för!


09 Godkänd ( G )
07 Väl Godkänd ( VG )
10 Mycket Väl Godkänd ( MVG )

Andras åsikter:

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback