Veckoplanering

Söndag: Idag ska det städas och pyntas! Jag hade även tänkt att hinna med att bläddra igenom Matematikboken en sväng inför Nationella provet som skall göras på Tisdag, vi får se hur det går med det.

Måndag: Det här blir en hetsig dag. Jag skall åka in till skolan en kort sväng på morgonen för att lämna in min sista uppgift i ILB och förhoppningsvis få lite feedback på kursen. Jag har iallafall bett om det så jag hoppas hon tar hänsyn till det eller om hon ber mig återkomma senare i veckan för utvärdering av kursen. Efteråt skall det handlas så att jag kan sätta igång med bakningen inför Jyrkis födelsedag på Tisdag. Jag måste även hinna scrappa klart mitt kort som jag har påbörjat samt köpa en liten nalle till honom, det får jag göra efter jag har handlat. Resten av presenterna har han fått välja själv och han blev så glad för det!  Har jag tid skall jag bläddra igenom Matemaikboken en gång till.

Tisdag: Jag skall åka in till skolan en sväng och göra Nationella provet, sen är jag äntligen färdig med den kursen. Efteråt ska jag eventuell fortsätta med bakandet och/eller scrappandet och på kvällen kommer vi få gäster, det ser jag mycket fram emot. Vi tänkte bara bjuda familjen på Tisdag och ta vännerna på Söndag så vi orkar med.

Onsdag: Jag skall åka in till skolan en kort sväng på morgonen för att få utvärdering i Svenskan. Sedan har jag inga planer! Jossan? *blinka*

Torsdag:
Jag skall åka in till skolan en kort sväng på dagen för att få utvärdering i Matemaiken, sedan har jag inga planer =) Jossan? *blinka*

Fredag: Jag ska sova lääääänge, sedan skall jag eventuellt förbereda mer fika inför Söndag. På kvällen  har Jyrkis jobb julbord på Södra Berget *mums* Men det blir en nykter kväll eftersom jag har lovat att festa till det hos Yvonne istället.

Lördag: Jag ska sova lääääänge igen, sedan skall jag eventuellt förbereda mer fika inför Söndag om det behövs. Efteråt skall jag göra mig iordning för Yvonnes fest och sedan ska jag njuta och ha roligt hela kvällen!

Söndag:
Jag kommer vara en aning bakis och trött. Men det kommer vankas fikagäster under dagen så det gäller bara att ta sig i kragen och upp med humöret och kämpa lite till, för sen är det JULLOV! TJOHOOOOOOOOOO =)

Andras åsikter:

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback