Ballar av stål - Kaninkokerskan

Jag har tittat på Ballar av stål som är ett ganska roligt och galet program. Allt som allt är det trevligt att titta på MEN jag stör mig som FAN på en utav "deltagarna" eller rättare sagt "deltagarens offer" Jag blir GALEN på alla dessa män som beter sig som offer när hon stryker förbi. OM någon annan kvinna förutom hans egna flickvän/fru ger honom uppmärksamhet så faller han pladask - och hon är inte ens snygg! ( bara lite )

MEN ( tro't eller ej ) så finns det killar som verkligen STÅR UPP FÖR SIN RELATION också. Men jag fick faktiskt se 7 av 10 avsnitt för att hitta TVÅ grabbar som verkligen älskar sin flickvän tillräckligt mycket för att kunna neka Kaninkokerskan när hon gör intrång i deras revir. Dessa killar skall ha en stor eloge för det!

 

Förövrigt så är jag lite mer som Bitterfittan från Ballar av stål. Jag hatar män för att dem är så jävla puckade. Jag anser att dem bara tänker med "lill huvudet" och att dem saknar empati för andra människor. Men självklart så kan man ju inte dra alla över en och samma kam heller, jag har ju själv en riktigt fin kille som varken bara tänker med "lill huvudet" eller saknar empati men i stora drag så är det faktiskt så dem är!


Andras åsikter:

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback