Gullunge!

Idag har jag och Jyrki varit och kikat på Josephines baby, ååååh.. så fin hon är! Man kan inte förstå hur liten hon är när man bara sett foton på henne och det blir så absurt när man sedan får se henne i verkligheten. Man ser - men man kan inte förstå att hon verkligen finns! Det känns som det var igår jag och Josephine började på Barnskötarutbildningen tillsammans och idag sitter hon här med sin egen lilla bebis i famnen. Gud vad man längtar tills man själv ska få en liten gullunge som väcker mig mitt i natten och som man kan ta med ut på promenader med vagn i solskenet. Jag är så glad för eran skull Josephine och Patrik.

Självklart hade vi ju handlat lite grejer som vi ville att Octavia skulle få på sin födelsedag =) Vi hade köpt med oss två små t-shirtar från Wheels båten som vi tyvärr inte har något kort på. Men vi hade också köpt en My Little Pony body och turkosa mysbyxor till från Lindex samt en liten nappflaska och två nappar från Barnens hus. Gud vad jag har vandrat i barn butiker på senaste tiden, det är så himla kul att kika på alla fina saker man hoppas att man själv kommer att ha råd med sen då man själv ska bli förälder. Men vi vill ju helst vänta så vi får ett sommarbarn eftersom jag själv alltid önskat att jag var född på sommaren. Men blir det någonting innan dess så  var det ödet som ville annat och det kan man ju inte ändra på =) *längtar*

 

 

 


Andras åsikter:
Postat av: Lotta
Åhh, vilka tjusiga saker! Svårt att inte förköpa sig! (BF 16 Juni) =) Mysig blogg!
2010-03-04 @ 08:40:36
URL: http://sotnosenattol.blogg.se/
Postat av: Elenor
Hej! Var har du köpt My little pony body??
2010-10-01 @ 23:46:06
URL: http://ellyellis.blogg.se/

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback