Snabb Shopping!

Vad härligt med dessa soliga dagar då man sprudlar av energi och orkar ta sig in till Birsta för att shoppa loss trots att man har jobbat under dagen och skall träna på kvällen. Det var det jag gjorde igår med mina två systrar, och förutom en härlig fika på Wayne's Coffee på Birsta City så var det här det jag inhandlade:

Mörk Party topp från Lindex för 149:-

 

Mörka "jeans liknande" leggings från Lindex för 199:-

 

Örhängen från Ur & Penn för 19;50:-

 

Den rosa mini clip MP3 spelaren från Teknikmagasinet för 200:-

 

Jag köpte också ett annat par örhängen på Ur & Penn som såg ut som knappar med fyra hål i. Det var ett par rosa och ett par svarta i ett kit, men jag har desvärre inget kort på dem men alla vet väl hur knappar ser ut som va?! Det var allt jag hann med och jag är jäkligt nöjd. Annars brukar jag aldrig hitta någonting i affärer. Diverse kläder tänkte jag ha den 27'e Februari då Yvonne och hennes väninna Pernilla ska ha sammanslagen födelsedags fest. Hoppas bara att man hittar en snygg svart bolero i "rockig stil" och gärna ett schysst svart nit skärp tills dess bara och sedan är man komplett =) *Längtar*


Andras åsikter:
Postat av: . Pjumas . ♥
Snygg topp :)
2010-02-18 @ 13:15:29
URL: http://pjumas.blogg.se/
Postat av: Angelica
Örhängerna var ju sjukt fina!
2010-02-20 @ 01:22:33
URL: http://imzombie.blogg.se/

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback