Sjuk, sjukare, sjukast

Hela veckan har varit ett helvete..

Jag har fått jobba, jag har haft skitbra tider och det blir bra med pengar MEN jag har varit sjuuuuuk som fan! Jag vet att jag inte borde jobba då, men vad fan skall jag göra? Jag har knappt någon a-kassa och även jag har räkningar som skall betalas i slutet av månaden! Jävla skit a-kassa och jävla skit Sverige.

Jag har inte varit lite sjuk heller:


- Rethosta
- Slem
- Tappar rösten
- Snorig som en öppen kran
- Täppt i näsan emellanåt
- Illamående
- Tappat matlusten
- Ont i huvud
- Ont i tänder
- Feber

Så nu i helgen skall jag vila upp mig ordentligt, jag vill ju vara frisk till Torsdag den 11/2-10 då vi ska åka på Wheels on sea aka. Rockabilly kryssningen med Cinderella. Krya på mej och Trevlig helg allihopa!

Andras åsikter:
Postat av: Cina
Hoppas du har tagit sprutan så det inte har fått svinis :S

och att du inte har smittat ner hela dagis ;)

Krya på dig och hoppas helgen blir bra ändå trots sjukdom!

2010-02-06 @ 11:09:01
URL: http://nulladiessinelinea.blogg.se/
Postat av: baileyz
Nope, har varken haft frossa, halsont, värk i kroppen, diarré, kräkningar, trötthet eller anidningssvårigheter =)
2010-02-06 @ 11:51:10
URL: http://baileyz.blogg.se/

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback