Wheels Nats Winter 2010

Jag kan inte sluta tänka på kryssningen som varit, jag har inte haft så kul på länge =) Självklart tog jag ju en del bilder också men desvärre vart dem inte så många. Jag tänkte att jag skulle försöka leva på minnena istället =) Men jag tänkte iallafall dela med mig utav några av dem bilder som jag faktiskt tog trots att jag är så emot att folk publiserar foton fritt på internet, men va fan.. alla andra gör ju det ändå så varför inte jag?!


PÅ BUSSEN NER TILL WHEELS NATS WINTER 2010


 

 

 

 

VID INCHEKNINGEN

 

 

 

PÅ BÅTEN

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

PÅ BUSSEN HEM

 

 

 


Andras åsikter:
Postat av: Jakob
Kolla in vår hemsida för fler bilder. mvh Jakob
2010-02-15 @ 16:45:57
URL: http://www.wheelsmagazine.se/
Postat av: Anonym
Meh!

Man vill ju se bilder på dig juh! :P

Tråkfia!
2010-02-17 @ 14:20:09
Postat av: Cina
hmm

Meh!

Man vill ju se bilder på dig juh! :P

Tråkfia!

Jag, Cina är den skyldige till detta inlägg ;)

Det syns inte att det va från mig...
2010-02-17 @ 14:23:33
URL: http://nulladiessinelinea.blogg.se/

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback