Wheels on sea

Jag har varit på kryssning med Wheels Magazine ( Wheels Nats Winter 2010 ) dvs. ett härligt gäng på 2200 raggare =) Jag kan lungt säga att det var fan den bästa kryssningen jag åkt med på läääängre. Vilka härliga människor och man fick vara den man är utan att behöva känna prestations ångest! Det var en sån härlig stämmning ombord och alla var så trevliga så jag ser grymt fram emot nästa kryssning, men tyvärr är så kör dem bara en kryssning om året =/ Hur som hellst så kan jag grymt rekomendera den kryssningen för alla party glada människor, jag kommer iallafall garanterat att kliva ombord nästa år igen! Här kommer ett par låtar som jag länge kommer att förknippa med just Wheels Nat´s Winter 2010 *Lyssna och njut*

 

Jag kan knappt vänta till sommarens kommande cruisingar


Andras åsikter:

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback