Glöm din dröm!

Såhär känns det nu..

Det är ingen idé att vi söker nått hus eller något nytt att flytta till överhuvudtaget. Vi har ändå inte råd för den enda lönen jag får är några ynka vick i månaden som kan ta slut precis närsom helst. Min lön räcker inte till nått så vi har inte råd att flytta, dessutom tjänar Jyrki svin dåligt på Permobil och han näst intill vägrar byta arbete. Visst är det bra att han har fast jobb, men vi har ju inte råd till NÅGOT som alla andra har råd till. Jag har aldrig någonsin heller- och kommer nog aldrig heller få ett fast jobb eller ett längre vick så jag kan känna mig ekonomiskt trygg.  Kan vi inte flytta så kan vi inte heller kan skaffa familj eftersom lägenheten är alldeles för trång. Jag är 26år nu och tiden går så jävla fort så snart är man 30år och för det första är det svårare att få barn då men det är också mer riskabelt för barnet. Dessutom så blir jag så jävla deprimerad nu när jag tänker på att det är så långt kvar innan jag själv får hålla om mitt egna barn som jag längtar så mycket efter. Fan vad jag hatar livet just nu och allt kretsar kring den där jävla ekonomin hela tiden!

Slutsatsen: Jag kommer alltid att vara fattig, jag kommer aldrig att få barn!


 


Andras åsikter:

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback