Släkten är bäst ♥

Jag hittade precis en ganska så nytagen bild på min närmsta släkt, som min morbror Saul lagt upp på Facebook. Jag tyckte att den var så fin så jag måste dela med mig utav den och presentera vem dem är!

Klicka på bilden för att se den i större format utan dem färgade ramarna

 

FAMILJ RÖD: ( Mosters Familj )

Högst upp har vi min mosters man Lars Göran

Framför honom har vi min moster Tuula

Nedanför henne har vi min kusin Albin

och framför honom har vi min kusin Arvid

 

FAMILJ GRÖN: ( Bonus Morbrors Familj )

Högst upp har vi då min morbror John

Framför honom har vi hans fru Sophie

Nedanför henne så har vi mina bonus kusiner Angelina och Louise

 

FAMILJ BLÅ: ( Morbrors Familj )

Högst upp har vi då min morbror Reima

Framför honom har vi hans sambo Helena ( Ej mamma till Emmelie )

Nedanför henne har vi då min söta kusin Emmelie

 

FAMILJ GUL: ( Mammas Familj )

Högst upp har vi då min mammas sambo Jan Åke

Framför honom har vi min mamma

 

Men vaken jag, Ellinor, Joakim eller Liza är med på bilden

eftersom den togs vid ett tillfälle då ingen av oss ville närvara

 

FAMILJ ROSA: ( Bonus Morbrors Familj )

Högst upp har vi min morbror Saul

Framför honom har vi hans fru Maria

Nedanför henne har vi min bonus kusin Neo

 

Det var nästan alla i min närmsta släkt det!

På bilden saknas ( förutom jag själv, min sambo Jyrki och mina tre syskon ) mormor Anna Liisa som jag inte har något foto på och min tredje Bonus Morbrors Familj som jag lägger in en bild på här nedan

Till vänster har vi min bonus morbror Matti

Till höger har vi min morbrors sambo Johanna

och i mitten har vi min minsta kusin Tilda


Andras åsikter:

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback