Sony Ericsson T707

Min gamla mobil har jack i skalet och repor på skärmen samt kontakten där man t.ex laddar mobilen har rostat ihop vilket gör det till en pärs att försöka kunna ladda mobilbatteriet. Sedan är jag ganska le på min gamla mobil förövrigt och tycker nu att det är dags att skaffa en ny. Jag blev blixtkär i en mobil som var på TV Reklam för en tid sedan, en reklam då tre tjejer går förbi en grabb i slow motion och en utav flickorna stoppar ner en telefon i hans ficka. Han går sedan in på en bar och då ringer telefonen. Mobilen var då bara kopplad till 3 och jag har Telia Refill vilket jag är nöjd med så jag letade vidare men hittade naturligtvis ingen som var lika bra, men nu kan man tydligen köpa den iallafall utan abonnemang och då tänker jag naturligtvis slå till! Det kommer bli en Rosa Sony Ericsson T707 utan abonnemang för runt 2000:- lappen.


*Längtar*


Andras åsikter:
Postat av: Crixan
Det är en bra telefon i have one :D tycker den är stört skön.
2010-01-31 @ 20:22:04
Postat av: Nadja
nä det var fläder/lime cider med fläder sorbet. =) Allt bra? =)
2010-01-31 @ 20:23:18
URL: http://nadjaslivliga.blogg.se/

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback