Singstar till PS'3

Guuuud vad det är roligt med Singstar, tyvärr tycker inte våra grannar desamma! Hursom helst så har vi ju haft Singstar till PS2'an länge, men mickrofonerna med sladd blev glapp efter att dem använts flitigt så när dem trådlösa mickrofonerna kom så köpte vi dem att använda till PS2'an ( eftersom vi har fler singstar spel till PS2'an ) Men i förra veckan köpte vi vårat första Singstar spel till PS3'an iallafall, den heter "Svenska Stjärnor" och då upptäckte jag att Singstar hade förbättrats ganska mycket. Nu kan man t.ex köpa hem lösa låtar för 15:- / st  online, sedan kan man använda "voice control" vilket betyder att jag kan välja låt med bara min röst och slipper använda handkontrollen till spelet. Dessutom kan man höras mycket bättre i microfonen nu när man sjunger, om man vill det såklart! I spelet så var det 30 st låtar, och jag har nu laddat ner 21 nya låtar från Singstore och är laddad inför nästa Singstar kväll som jag hoppas blir snart.

Vågar du anta utmaningen?


Andras åsikter:
Postat av: Maria
Åååå vad kul med singstar. Jag har inget dessvärre så jag kommer gärna hehe

Kram
2010-01-08 @ 22:15:37
URL: http://hundramil.blogspot.com

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback