Baileyz Tipsar : Scrapbooking Blogg

När jag surfade runt igår så hittade jag en jättebra scrapbooking blogg som jag bara måste rekomendera. Bloggen heter "Gröttings Värld" och är en personlig blogg om en kvinna vid namn Åsa som gillar att scrappa. Jag gillar verkligen hennes scrap stil och dessutom så har hon lagt ut bra tips på scrapbutiker. Hon har också guider och beskrivningar inför scrap projekt, ett scrapplexikon samt tips, råd och idéer inför scrappandet. Jättebra om man är nybörjare eller som jag, hamnar i en svacka lite nu och då. Jag rekomenderar er verkligen att ta en titt på hennes sida, eller kanske bläddra i hennes inspirationsgalleri.

Bild lånad från Grotting.blogg.se


Andras åsikter:

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback