Baileyz Tipsar : Synonym Lexikon

Jag har ju precis börjat en distanskurs på halvtid i Religion A via Infokomp & Komvux och jag ville bara tipsa er om ett jätte bra synonym lexikon som är gratis på webben. Pluggar man så kommer man ganska så ofta i kontakt med föråldrade och obegripliga ord varesig man ska läsa böcker eller skriva uppsatser. Då är det här ett jätte bra sida för dig, jag har iallafall haft väldigt stor nytta utav den. Så undersök gärna sidan genom att klicka på bilden nedan, den kommer hjälpa dig att få en bredare kunskap och ett bättre betyg!

 

LYCKA TILL!


Andras åsikter:
Postat av: S A N D R A T J U L I N S
riktigt bra sida :D



I min blogg skriver jag om en svår uppväxt, saker jag varit med om och en massa tankar! läs: http://sandratjulins.blogg.se/category/barndom.html
2010-07-30 @ 23:46:46
Postat av: Emelie
Bra tips!

Jag har börjat blogga igen förresten, så kika gärna in på min blogg. Kram / Kusin
2010-08-01 @ 12:44:07
URL: http://ljusastunder.blogg.se/

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback