Going shopaholic on Tradera

Ibland tappar man motivationen till scrappandet, då kan det vara bra att köpa lite nya dekorationer, papper eller kanske ett nytt verktyg för att komma igång igen. Men jag har letat och letat och letat efter BRA webbutik med ett stort lager av fina och gärna lite annorlunda saker att välja mellan till scrapbooking, men det har varit svårt att hitta. Det bästa är nästan att kika runt på Tradera istället och det har jag gjort nu. Jag har vunnit 3 st bud på scrapbooking dekorationer som jag ser fram emot att få hem till veckan.


Biljetter                        Måttband                     Bokstäver

Andras åsikter:
Postat av: Charlotta
ååh, vilken ljuvlig blogg!! :)

vart kan man få tag på dessa bokstäver?

/Charlotta
2010-10-16 @ 23:28:42
URL: http://urlottassynvinkel.blogg.se/

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback