Home sweet home

Äntligen hemma igen. Jag var fruktansvärt trött igår när jag kom hem efter att ha bilat i typ 114 mil med ungefär 18 timmar på resande fot. Själva resan tar väl ungefär 15-16 timmar egentligen, men då är ju inte toalettbesök, restaurangbesök, fika pauser och bensträckare inräknat. Det blir ju rätt tradigt att sträckköra en sån bit utan rast.

Jag kan meddela att vi har haft en fantastisk semester men lite shopping samt sol och bad. I stugan var det sol varenda dag och mellan 25-35 grader. En dag var det så kvavt i luften att vi var tvungna att åka på en matbutik för att få kyla, den natten så blixtrade det och regnade massor. Dagen efter var det molning fram till 15- tiden då solen hade återhämtat sig bakom molnen och kunde fortsätta "trakassera" oss.

Jag återkommer med bilder vid ett senare tillfälle.

Andras åsikter:

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback