Baileyz Tipsar : Personlig Present

Jag ÄLSKAR att köpa presenter till folk. Det är nästan lika roligt som att köpa något som man verkligen gillar till sig själv. Men det roligaste är ändå att hitta eller kanske till och med göra personliga presenter och det är oftast det jag lägger mest energi på också. Det gäller att hitta något som passar in på peronen i fråga, som handen i handsken för dem absolut bästa presenterna är dem med tillhörande minnen. Så varför inte bara ta ett simpelt foto, gå in på Canvas Picasso's hemsida, redigera online och sedan beställa hem din egna personliga canvas tavla eller duk? Hur enkelt som helst och säkerligen MYCKET uppskattat!

Se videoguiden om hur du gör din egna personliga canvas tavla genom att klicka på bilden ovan


Andras åsikter:
Postat av: ann
Oj vilken cool grej att göra en tavla av sitt favo foto !! Min bror fyller snart år kanske jag ska göra en sån tavla till honom. Har en fin bild där han och flickvännen står och kramas!! vore nog rikigt uppskattat. Rolig med present ideer ..

mera sånt vill vi se..!!!



Ha en fortsatt trevlig sommar kramelikram
2010-07-23 @ 18:49:28
URL: http://http:countsnew.blogg.se

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback