Stuga med sjötomt till salu

Nu skall mammas sambo Janåkes föräldrar sälja sin sommarstuga i Armsjön, som dem haft sen dem var små. Den sommarstugan började mamma och Janåke flitigt använda för ett par år sedan så vi har firat många midsommrar i den stugan tillsammans, men nu är den tyvärr till salu. Jag hade hoppats på att mamma och Janåke skulle få den, eller iallafall köpa den. Men eftersom dem ännu inte har fått sålt "huset som gud glömde" i Ljustorp så finns det ingen chans att dem ens överväger saken, tråkigt men sant. Jag kommer sakna den stugan så enormt mycket och jag vet även att mamma verkligen älskade stugan. Tack för den här tiden, jag hoppas du får någon som tar hand om dig och pysslar om dig ordentligt.

Framsidan av stugan från vattnet


Baksidan av stugan från vägen


Stor sjötomt med vacker utsikt

 

Bilderna är lånade från Hemnet. Direktlänk till Stugan på Hemnet finner ni HÄR!

Andras åsikter:
Postat av: ann
Urs vad tråkigt att ni ska sälja sommarstugan =/ Men som tur är kan ingen ta ifån er alla glada minnen som ni sammlat på er genom åren där !!



Förhoppningsvis kommer du och jyrki att hitta erat drömhus snart och då kommer ni bara villja vara där på sommrarna den första tiden. Då behöver ni inte någon sommarstuga. Myspys hemma =D



Lycka till med dina drömmar vännen hoppas att några av dom snart blir sanna

Massa kramar !!!!
2010-07-20 @ 07:32:20
URL: http://http:countsnew.blogg.se

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback