Vart tog den söta lilla flickan vägen?

Jag fick nästan en chock igår när jag i vanlig ordning kikade på dem gamla säsongerna av Ghost Whisper med min sambo Jyrki. Minns ni humor serien "Nikki" som gick på TV för ett par år sedan? Den handlade om dansaren Nikki White's ( som spelas utav Nikki Cox ) liv, kärlek och kärriär. Jag gillade den serien jätte mycket, speciellt för att Nikki Cox var så otroligt vacker i den serien. Sedan har man inte set henne på ett par år och man har lixom bara glömt bort henne tills igår. Tydligen så har hon investerat i lite nya kroppsdelar på senaste tiden och det ser fruktansvärt lustigt ut så jag och sambon kunde inte sluta skratta när vi såg henne le med dem där enorma läpparna. Vad är det med media branchens hollywood egentligen? Varför behandlar alla sig själva som frankensteins monster? Dem låter sig spruta in, fylla på, släta ut och ta bort så mycket så kropparna blir helt vanställda. Nikki Cox var ju hur vacker som helst innan, nu är hon bara skrattretande!

Pilotavsnittet av Nikki


Andras åsikter:

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback