10- och 5års Jubileum

dsc00244 (MMS)

Igår den 23/6 har det gått 10år sedan jag och Jyrki blev tillsammans och 5år sedan vi förlovade oss. Tyvärr hann vi inte fira så mycket igår eftersom vi båda jobbade, och jag fick jobba ända fram till kl: 18. Men vi var iallafall ut och åt för sista gången någonsin på Stekhuset. Fy vilken dålig service och maten var inte speciellt god längre. Vi ska genast leta efter en ny "finare" favorit restaurang för vi kunde lika gärna ätit på Biteline kändes det som, dem har iallafall bra service och god mat. Dessutom så åker vi till Finland på Måndag, så det är lite som skall fixas innan dess under dem närmsta dagarna och sedan så är det ju Midsommar imorgon Fredag också. Tills dess ska jag baka en Rice Krispiestårta med jordgubbar, eftersom Mamma och JanÅke bjuder på maten imorgon. Vi ska vara i Armsjön vid Årsskogen iår igen och vi hoppas på lika fint väder som det har varit både igår och idag! Men vi tänker iallafall fortsätta fira vårat jubileum med att smälla i oss en god ostbricka ikväll och efter att vi kommer hem från Finland så skall vi boka en natt på Södra Berget, med inträde till SPA avdelningen *längtar* Jag älskar dig verkligen Jyrki, jag är så glad att du finns här hos mig och jag längtar så mycket efter en familj tillsammans med dig! ♥ Amor Vincit Omnia - Kärleken övervinner allt, iallafall ÄKTA kärlek!


Andras åsikter:
Postat av: Carro
10 år är en lång tid tillsammans, även fast det känns som att tiden går så fort. gud vad kul och grattis! :)
2010-06-24 @ 23:34:44
URL: http://clundstrom.webblogg.se/
Postat av: ann
Grattis till er båda vad roligt!!

Hoppas ni hinner fira det på ett fint sätt.

Tycker att ni passar för varandra och det är kul att se äkta kärlek/mycket lycka till er...!!!

kramar
2010-06-27 @ 10:27:39
URL: http://http:countsnew.blogg.se

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback