Diss för Kissie

Den bloggande, utseendefixerade, fjortisen med storhetsvansinne och dålig självkänsla vid namn Alexandra aka. Kissie har nu varit med och gjort en musikvideo med DJ Mangoo ( Vem fan är han BTW? ) Jag tycker låten och texten är en total flopp, det enda dem sjunger är "Vad gör vi - Nu kör vi" och "1, 2, 3, fanta och rosé" men Kissies lilla dans insats under mössan var nästan ännu värre! Hur som helst så total sågar jag videon OCH låten helt och tänker INTE lägga upp den i min blogg, men den som vill se den kan gå in här och avgöra själva om detta kommer bli årets sommarplåga eller inte. Dessa sommerplåger brukar ju ha en tendens att vara lite.. tjatiga och naiva - så vem vet? Mitt betyg är iallafall TOTAL DISS!


Andras åsikter:
Postat av: Cina
Vilken hjärndöd låt!

Fanta och rosé är som att blanda öl och jos...lär ju smaka orm! :D

skulle kanske ha gått en danskurs innan man ställer upp i en musikvideo ;P
2010-06-19 @ 18:08:26
URL: http://nulladiessinelinea.blogg.se/

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback