I ♥ YOUR Blog!

Jag tänkte att jag skulle BÖRJA med att dela ut ett "I Love Your Blog" pris. Det går till såhär att nu när jag delar ut mitt pris till en blogg som jag prenumenerar på ( alltså följer ) och förklarar varför jag gillar just den bloggen. Sedan skall den nominerade bloggen i sin tur länka till den som gav bort priset, kopiera "I LOVE" loggan och sedan dela ut ett nytt pris till en ny blogg och beskriva vad som är bra med den bloggen, osv. En rolig grej att göra nu när vädret är som det är så att vi måste sitta inne vid datorn istället för på playan i solen. Dessutom så är det ett smart sätt att få nya läsare till sin blogg! Hänger ni med?



Mitt pris går till: CINA ( Klicka på namnet för att komma till bloggen )

Jag gillar din blogg för att den är personlig, inte bara för att du är min bekant och att det är roligt att läsa vad som försiggår i ditt liv utan också för att du lägger ut lite recept och pyssel som du gjort. Tyvärr är jag dålig på att kommentera, men jag har dig på Bloglovin så jag missar aldrig ett inlägg. Det enda som är tråkigt, men förståeligt är att du inte uppdaterar oftare! Hur som helst Cina, I Love YOUR Blog! Nu är det din tur att nominera någon annan. Lycka till!


Andras åsikter:

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback