Liza 17år!

Idag fyllde mitt yngsta syskon Liza 17år, Grattis Liza! Vi hade som till Joakim köpt en "skämtgåva" för 100kr ( små fingerdrums från Lagerhaus ) och sedan så scrappade jag ett kort och lade i 300kr till födelsedagspengar. Jag hoppas att hon blev lika nöjd över presenten och kortet, som jag blev över resultatet utav kortet. Såhär blev det:

Framsida

 

 

Innuti kortet

 

Närbild övre sidan med dikt och hälsning

 

Närbild undre sidan med pengaficka och budskap

 

"Sweet and sassy"

 

"Live, Love & Laugh"

 

Baksida


I kortet står det en dikt som jag hittat och tyckte passade bra in på henne, den går såhär:

" Jag önskar dig inte guld, mitt barn
ej heller pengar och makt.

Jag önskar dig modet att vara dig själv
och stå för det du har sagt.

Jag önskar dig inte en stenfri väg,
men kraften att vägen gå.

Jag önskar dig kärlek i rikligt mått
och vänner att lita på. "

Andras åsikter:
Postat av: Emelie
Vilket fint kort du gjorde. :-) Och väldigt vacker dikt!
2010-06-09 @ 09:15:38
Postat av: Baileyz
Tack kussen!!! Ja, jag m,inns inte vart jag hittade den. Hade sparat den i min mapp för ett sånt här tillfälle =) Kramen
2010-06-09 @ 17:04:35

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback