Mamma 48år!

Idag fyller mamma 48 år, Grattis mamma! Jag fick total blackout när jag skulle scrappa hennes kort tidigare i veckan, det stod bara helt still. Det brukar bli så när jag får lite prestationsångest, jag ville ju så gärna få klart kortet i tid. Men efter ett besök på Panduro igår så lossnade det helt enkelt och i natt scrappade jag ihop detta lilla underverk:

Framsidan på kortet, väl dekorerat

 

Närbild på siffrorna som jag målat och dekorerat

 

Innuti kortet, enkelt och stilrent

 

Närbild på övre sidan av kortet

 

Närbild på hälsningen

 

Närbild på nedre sidan av kortet samt två trisslotter


Baksidan med den klassiska "Handmade" loggan


Det latinska ordspråket "Per aspera ad astra" som jag har i hälsningen, betyder "Genom svårigheter mot stjärnorna" och jag anser att det passar mamma så bra med tanke på hennes bakgrund. Dessutom så har jag köpt två böcker till henne som födelsedagspresent som också går i samma tema. Det är Kay Pollaks böcker "Att växa genom möten" och "Att välja glädje - en bok om att få ett bättre liv" Jag hoppas att hon blir glad för dem!

Andras åsikter:
Postat av: ann
Jättefint kort du gjort åt din mamma,det blir hon jätteglad för!! Böcker är alltid bra att få sånt man inte köper till sig själv. Får nytta av dom vilken väder det än är, ta med på stranden en solig dag eller ligga hemma och läsa om det regnar =D



*Ta hand om dig vännen/många kramar*
2010-06-18 @ 18:36:46
URL: http://http:countsnew.blogg.se

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback