En kväll att glömmas!

Vi var ju ut i Fredags jag, Jyrki, Robban, Anna och Yvonne. Vi firade Robban som fyllt 31år! Jag var ju redan från början inställd på att det inte kommer bli så roligt, så det blir såklart inte roligt! Dessutom var jag uppretad på massa småsaker som låg och gnagde i mig hela kvällen, jag hade t.ex försökt sminka mig tre gånger innan det vart okej och dessutom så var vi en timma försenade. Sedan när vi spelade vårat nyköpta festspel så spiller såklart Bylla ut en hel grogg på det, jag blir så le på att det ALLTID handlar om honom varenda jävla fest kväll. Alltid ska Bylla göra något som går en på nerverna, är det inte att tafsa på sina vänner så är det att nervärdera dem! Jag vart skitsur och skällde ut honom, han sa inte så mycket själv utan valde att gå. Robban tyckte väl det var onödigt att jag reagerade så, men jag har valt att inte säga ifrån till Bylla så många gånger då han gjort fel tidigare så jag kunde inte hålla det inne tillslut! Sedan beställde vi taxi för fem men dom skickar en för fyra så vi får vänta ytterligare tio minuter, men dem sa 20 minuter så vi går upp och dricker lite till. När vi väl är inne i stan utanför Memento så hade jag en halva cider kvar att dricka och Yvonne hade en halva öl kvar så vi valde att sätta oss i trappan på hörnet.

Såklart kommer Polisen och säger till oss ( vi kände oss som 14 igen ) så vi drar iväg ganska så snabbt och utanför Memento så inväntar vi Jyrki och Robban som tagit ut pengar och tillslut kan vi gå in. Det var ju ett schysst ställe men jag kommer inte göra nå fler krogbesök på mycket länge känner jag, dessutom så går det så j-a mycket pengar! Jag lyckades aldrig komma upp i den här "lyckorus" känslan under hela kvällen och så var jag ganska le och lättstött. Dessutom ska Robban av alla människor plötsligt utan orsak bara storbråka med mig. Han hade fått för sig nått korkat om mig och Jyrki och det gjorde mig riktigt förbannad. Vad fan är det för fel på alla som ska lägga sig i mitt förhållande? Inte fan berättar jag för folk vad jag anser dem gör för fel i deras förhållanden! Folk tror alltid att dem är så jävla smarta och kan komma med goda råd, men dem själva kanske ska börja reda ut sina egna problem först innan dem hittar fel i andras liv. Jag kan ju tyvärr inte säga att det var en lyckad utekväll precis, men det har ju inget att göra med mina kära vänner att göra. Men nästa gång som jag verkligen INTE är sugen att festa så tänker jag fan heller inte gå ut och festa oavsett om folk försöker övertala mig eller inte. Skönt att äntligen få skriva av sig om den här kvällen nu känner jag, nu kan man äntligen få släppa den där hemska kvällen!

Andras åsikter:

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback