Kära Bloggbok!

Jag har idag 14 st prenumeranter via Bloglovin ( ibland blir det 15 st i några dagar, men ganska så snart blir ni bara 14 st igen ) Men vilka dessa är har jag ingen aning om, men jag tror jag vet att vissa som jag känner kikar in här då och då. Dem som jag tror kikar in här är Yvonne, Hej Yvonne! Anna, Hej Anna! och Josephine, Hej Josepine och Octavia! =) Men sedan har jag faktiskt ingen aning vem resten är.

bloglovin

- Det kanske är vänner eller bekanta som inte vill eller vågar berätta för mig att dem läser min blogg "i smyg" vilket faktiskt är helt okej, annars skulle jag ju inte ha en öppen blogg om mitt privatliv där vem som helst kan läsa och ta del av informationen.

- Eller så kanske det är små "fiender" som vill hålla ett öga på mig från distans, eller kanske några väldigt gamla vänner som jag tappat kontakten med. Men det är ju också helt okej, som sagt så är min blogg öppen för alla att läsa oavsett vad man har för relation till mig.

- Eller så kanske det är för mig helt okända människor som känner igen mig från byn, jobbet, skola mm. som vill se och ta del av det jag skriver om mitt liv.

- Eller helt enkelt några som ( mot förmodan ) finner mitt liv och mina åsikter intressanta?!

 

Min blogg är ju som sagt min dagbok, jag kallar den min bloggbok. Därför att jag är en sådan person som tycker om att skriva och jag uttrycker mig nog bäst så också. Därför skriver jag gärna mail eller sms istället för att ringa och jag skickar gärna personliga brev istället för att ses öga mot öga, det är så jag är och så som jag alltid varit!

Det jag skriver handlar om mig, mitt liv och mina tankar. Situationerna jag berättar om är sådant som verkligen har hänt och känslorna jag skriver om är sådant som jag verkligen har känt. Det blir som en sorts  dokumenterad bearbetning utav olika situationer i livet där jag också kan rådfråga Er prenumeranter så ni får ge er synvinkel på olika situationer.

Ingen är perfekt och ingen kan heller förvänta sig att varken en själv eller någon annan ska kunna vara perfekt, men man lär sig av sina misstag så var inte rädd att misslyckas! Mitt mål i livet är att bli en bra människa. Att jag t.ex. inte skall dra förhastade slutsatser eller dömma andra innan jag tar reda på fakta och att jag inte ska ha fördomar samt att lära ut till mina medmänniskor att vara likadan.

Tillsvidare så får ni gärna följa med mig på min resa genom livet. Jag kommer fortsätta stöta på hinder, jag kommer fortfarande bli arg, irriterad och less på saker och ting samt förbannad på andra människor men jag kommer också fortsätta skriva om mina tankar, åsikter, intressen och allt som berör just mitt liv.


Så välkommen till min värld!
Vill du så får du gärna kommentera och presentera dig här nedan!

Andras åsikter:
Postat av: JOAKIM.
sv: tack tack, värmer att höra :) och desamma för den delen!
2010-03-17 @ 14:29:43
URL: http://joakimforsberg.blogg.se/
Postat av: Fotograf Johansson
Cute blogg:)
2010-03-17 @ 14:35:13
URL: http://fotojohansson.blogg.se/
Postat av: Stephanie
hejsan.kikar in för att önska dig en riktigt trevlig onsdag.kram
2010-03-17 @ 14:36:01
URL: http://steffiis.blogg.se/
Postat av: Emelie
Jag har din blogg på Bloglovin. Finner den intressant och rolig att läsa :-) Ha det bra kusinen.
2010-03-17 @ 16:20:50
URL: http://tampio.se/blogg
Postat av: Crixan
Jag är nog varken eller (vän eller ovän menar jag), dock är jag en väldigt nyfiken människa :D
2010-03-17 @ 18:38:58
Postat av: baileyz
Crixan:

Men du är iallafall en bekant =) Roluigt att du är intresserad, hoppas jag skriver nått vettigt! Ha det bra fröken =) Kramen
2010-03-17 @ 19:10:00
URL: http://baileyz.blogg.se/
Postat av: Crixan
ler Bekant låter bra :) och visst är det ju intressant, annars så hade jag inte läst ;)

Att få läsa lite hur folk uppfattar olika saker och hur de hanterar det är alltid intressant, man kan ju lära sig något, sedan så är det det intressant att läsa de erfarenheter som skrivs på bloggar :)



Är det okei att länka dig på min blogg? tänkte att det är lika bra att fråga
2010-03-17 @ 21:26:36
URL: http://blogg.aftonbladet.se/bustjejan
Postat av: Karina T
Jag är lite som dig, gillar mer att messa än att ringa, maila än att ta personlig kontakt men dock är jag värdelös på att uttrycka mig i skrift. Kanske är det språket som jag inte kan eller så är det bara så det är men hur som helst, tycker att du verkar som en vettig och bra person!



Svar: Tack för dina tips angående Mac vs PC men vilken Macbook tycker du är bäst då?:)

(svara helst i min blogg eller på mail, för jag är småglömsk av mig och kanske inte kommer att komma ihåg att kolla bland dina kommentarer.. :$
2010-03-19 @ 16:46:47
URL: http://karinat.wordpress.com/

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback