Nät shopping

Nu har jag handlat på Halens och beställt hem lite party kläder till Trancekryssningen i Juni. Säga vad man vill om nät butiker, men ibland har ju faktiskt både Halens och Ellos riktigt fina kläder. Dessutom får man inte vara så kräsen när man inte ens kan ha vanliga "normala" storlekar. Hade jag kunnat så hade ju jag också handlat på BikBok, VeroModa, Carlings mm. men jag har ju lixom inget val just nu. Detta klickade jag hem:

Svart Bolero ( både till vardags och fest ) 149:-

 

Nougatfärgad Tunika ( till vardags ) 199:-

 


Svart Topp ( till fest ) 249:- & Svarta Leggings med nitar ( till fest ) 199:-


Andras åsikter:
Postat av: . Pjumas . ♥
Snygga kläder :)
2010-04-04 @ 17:55:08
URL: http://pjumas.blogg.se/

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback