Efterlysning av kjol!

Jag letar och letar och letar förbrilt, men jag hittar ingen snygg kjol som jag kan ha till Trancekryssningen om en månad. Jag brukar alltid vara klar i tid och därför tänkte jag efterlysa två kjolar för att se om ni har något tips på vart man kan hitta liknande?!

Den första kjolen skall se ut såhär och skall helst vara i läder imitation eller wetlook stil. Kjolen måste vara i töjbart material och skall helst ha resår i midjan, inga knappar el dragkedjor. Jag föredrar en mellanlång kjol som helst är till halva låret.

 

 

Den andra kjolen skall se ut såhär och skall helst vara i svart tyll eller bomull med tre volanger. Kjolen måste vara i töjbart material och skall helst ha resår i midjan, inga knappar el dragkedjor. Jag föredrar en mellanlång kjol som helst är till halva låret.


Andras åsikter:

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback