Grattis till examen Linda!

I Fredags 28/5-2010 så tog min svägerska Linda examen som Behandlingsassistent så jag ville ge henne en liten personlig examensgåva, eftersom hon har varit så himla duktig! Jag hittade ett jättefint, litet och personligt armband hos Julia Berg som jag klickade hem. Man fick även välja till en liten berlock till armbandet och jag valde en ängel eftersom Linda älskar änglar. Sedan så scrappade jag ihop en liten ask i brunt och rosa. Jag hoppas verkligen att hon gillar presenten för jag har knappt kunnat hålla mig! Vi köpte även en liten högklackad tårtspade eftersom hon är så duktig på att baka och dessutom så gillar hon ( som dem flesta andra tjejer ) skor, så den passade henne så bra. Igår var vi hem till Kari & Linda för att fira Lindas examen. Vi drack lite Cider, Vin och såklart varsin Irish Coffee och dom bjöd på Tacogratäng och sedan så spelade vi lite WII senare på kvällen, det var jätte trevligt. Det var så skönt att få ta det lungt och ta igen sig efter den här hetsiga arbetsveckan. Nu är det bara att ladda upp för Mondaybar kryssningen på Torsdag!

Högklackad tårtspade från Lagerhaus

 

Armbandet från Julia Berg

 

Armbandet i närbild

 


Asken ovanifrån

 

Armbandet innuti asken

 

Asken från sidan


Andras åsikter:
Postat av: ann
Vilka underbara pressenter hon fick !!

Asken är jättefin,vet at du gjott den själv !!!

Du är så pysslig och duktig!Tror jag få komma upp på pyssel kurs hemma hos dig någon kväll titta och lära =) Min syster skulle behöva fina dop kort vet du vart man kan få tag på såna? Du brukar veta bra sidor på nätet osv ;)



Många kramar =)
2010-05-31 @ 11:32:03
URL: http://http:countsnew.blogg.se

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback