Laddar inför MondayBar Black & White 2010

Snart är det dags. Den 3'e Juni - 5'e Juni kommer vi rejva loss ombord på Romantica mot Riga med MondayBar summercruise Black & White. Tänk er själva, alla störtsköna, trevliga och partyglada människor samlade på ett och samma ställe. Man kommer och är den man är och bara släppa lös, ingen bryr sig för alla är likadana. Det spelas bra musik överallt - dag som natt, till och med i hytterna spelas det för fullt! Vill man dansa så kan man bara sätta igång, på toaletten, i korridoren, på dansgolvet, överallt! Det här kommer verkligen bli årets partykryssning! Det är jag, Jyrki, Yvonne och Jim som bokat en egen hytt. Magnus ( som var med på MondayBar Summercruise 2009 i Augusti ) har bokat en egen hytt med två av sina vänner från Sollefteå. Sedan har fyra andra vänner till mig och Jyrki bokat en egen hytt också, det är Kotten, Peter, David och Fredrik - så totalt blir vi 11 st. Förhoppningsvis så tar vi allihopa anslutningsbussen ner så då blir det party kan jag lova! Ni kanske förstår hur taggad jag är? Jag och Yvonne har promenerat varje dag och så har vi inhandlat en hel del kläder också. Snart nu, snart är det dags för MondayBar Black & White 2010!

Klipp från MondayBar Spring Break Cruise 2010 lånat från Youtube


Andras åsikter:

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback