Säsongsavslutning på Bergeforsparken

Igår hade vi en liten förfest hemma hos oss med singstar innan vi drog iväg på Bergeforsparken. Jag kan säga att jag har inte haft det så här roligt på länge, senast var nog faktiskt på Wheels kryssningen i Februari med Marita, Erik och Jyrki. Jag kände mig väldigt glad, positiv, självsäker och lagom berusad hela kvällen, dessutom så var det pricken över i att det kom så många trevliga människor på förfesten också! När vi väl kom till parken så var det fullpackat med folk, både BlackJack och CopyCats spelade så bara det drog folk. Jag såg även några "kändisar" som t.ex arbetskompisar, föräldrar till barn som jag har på förskola samt gamla bekantskaper och även det var riktigt roligt faktiskt. Tack Jyrki, Yvonne, Linda, Robban, Charlotte, Daniel, Jim, Catrine och Carro för en riktigt lyckad kväll. Det här kommer bli svårt att överträffa om ens någonsin!

En bild på mig från igår med hatt och rockig look


Andras åsikter:

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback