Ego Boost

Efter mycket slit och stress med skolan står ETT betyg redan klart och ett är snart klart. Idag var jag på mentorssamtal/utvärdering hos min lärare Ann i Människan: socialt & kulturellt. Vi fick tidigare i kursen 2 häften med 4 uppgifter i varje med olika teman: Hälsa & Sjukdom , Rasism, Kultur och Kommunikation. Man skulle svara på frågor och skriva fakta som man hittar i den tillhörande boken om ämnet samt sammanfatta med egna åsikter. Dessutom så skulle vi som ville ha ett högre betyg göra ett fördjupningsarbete inom någon utav dessa fyra kategorier som jag nämnde. Jag har hittills lämnat in 4/10 uppgifter i kursen men tydligen så hade jag gjort det tillräckligt bra att jag SLIPPER göra resterande uppgifter. Dessutom så fick jag HÖGSTA BETYG på det! Jag är sååå stolt över mig själv. Dessutom känner jag att jag har "koll" på dem andra ämnena också, även om jag ligger efter just nu med både svenska och matte. Men det kommer jag kunna ta igen nu när jag har gjort klart en kurs, och snart är klar med Information & Layout också. Det var verkligen exakt den bekräftelsen jag behövde för att klara av resten av terminen känner jag!

Högskolan, here i come.

Andras åsikter:
Postat av: Jossan
Hälit vännen, där ser du att du e grym!!
2010-11-15 @ 19:51:14
URL: http://prinsessanoctavia.blogg.se/

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback