Fars Dag

Har man ingen pappa så får man ta det som ligger närmast, mammas sambo. Dessutom så har JanÅke inga egna barn och därför tycker jag vi lika gärna kan fira honom på "Fars Dag" Jag scrappade ett kort och lade i ett presentkort från MediaMark för 200;- eftersom jag inte hann scrappa ett kort när han fyllde år. Jag hade det ju så stressigt med skolan och allt runt omkring då, dessutom så fyller ju även jag år samma dag så jag hade verkligen fullt upp. Så här blev iallafall kortet som jag scrappade till honom, jag är ganska nöjd själv.

 


Andras åsikter:
Postat av: Emelie
Nu kom jag in på din blogg. :) Jättefint kort förresten!
2010-11-16 @ 15:40:55
URL: http://ljusastunder.blogg.se/

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback