Jag orkar inte mer!

Det händer så jävla mycket skit just nu. Yvonne blir trakasserad utav Idas ständiga påhopp utan att Yvonne får en chans att försvara sig, mycket fult gjort av dig Ida. Sedan vet jag inte riktigt vad som pågår med mig, men jag är hela tiden snorig och rinniga ögon och även koncentrationssvårigheter samt problem med att skriva texter, jag har börjat tappa bort och slänga om bokstäver i ord som jag inte gjort tidigare. Men det är inte det enda, jag ligger efter hur mycket som helst i Svenskan. Jag blir riktigt förbannad bara jag tänker på Svenska uppgifterna eftersom dom är så jävla tråkiga och hur långa som helst. Man ska dessutom tänka på PRECIS allt i VARJE uppgift och ha huvudet på skaft HELA TIDEN, det suger all energi ur mig och jag känner mig så himla stressad ( igen ) Dessutom fick jag precis ett samtal av mamma som berättade hur min lilla systers kurator samtal hade gått idag. Det var andra gången hon var hos en kurator, fast denna gången hos sin skolkurator. Jag blev så himla ledsen och upprörd över samtalet men mest arg på mamma för att hon aldrig har insett allvaret innan det gått så här långt. Jag älskar min lilla syster så himla mycket, jag kan inte tänka mig ett liv utan henne! Hon är som min dotter och jag är den stoltaste mamman i hela världen. Jag älskar henne så mycket! Just nu känner jag mig stressad, deprimerad, ledsen, arg, förbannad och orolig och jag vet inte vad jag skall göra.

Andras åsikter:

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback