Mysdress

Jag bara ÄLSKAR mysdresser i velour. Idag var jag på Birsta City med mina systrar och då köpte jag en ny mysdress i nougat/sand/beige/grå färgad velour på Cubus (se bild). Den är sååå himla fin ♥ Jag köpte också en ceriserosa mysbyxa av samma märke eftersom jag inte riktigt trivdes i de cerisrosa mysbyxorna jag köpte förra året från HM. Min äldre lillasyster få mina gamla ceriserosa mysbyxor från HM eftersom vi har ungefär samma storlek, hon är lite mindre förstås! Det var så konstig passform på dem mysbyxorna, dem var inte så långa som man hade önskat så dem åker ner på rumpan när man sitter eller böjer sig ner. Men jag tänkte iallafall behålla den ceriserosa myströjan som hörde till eftersom den var okej i både storlek och passform. Men mysbyxorna på Cubus är alltid helt perfekta!

 


Andras åsikter:
Postat av: Jossan
Åhh ja älskar åxå sånna dressar, dock får jag inte vistas ute i min knallrosa för patrik längre...han säger att det liknar pyjamas haha

Men d skiter ja i, använde sönder den då busan va i magen!
2010-11-04 @ 21:11:16
URL: http://prinsessanoctavia.blogg.se/

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback